В системі Проксима Центавра вчені NASA виявили життя

Вчені космічного агентства NASA зробили сенсаційне відкриття. На екзопланеті Проксима Центравра b (відомій також як Проксима b) виявили життя.

Вчені раніше вже припускали, що на цій планеті можуть мешкати живі організми, але у них були сумніви на цей рахунок. Зовсім недавно ці дані підтвердилися.

Найбільш чітка фотографія Проксима Центавра, знята Хаббл

Дана екзопланета розташована в системі Проксима Центавра, яка найближче знаходиться до Сонячної системи. Але при цьому екзопланета розташована від червоного карлика (своєї зірки) на такій відстані, що на ній можуть існувати придатні для життя умови. Вона є третьою і найменшою зоряною компонентою в системі Альфа Центавра. Розташована на відстані приблизно 4.22 світлових роки від Землі. Є найближчою відомої екзопланетою, яка знаходиться в зоні населеності. Планети відкрили співробітники Європейської південної обсерваторії на початку серпня 2016 року.

Після спеціальних розрахунків і детального вивчення дослідники NASA повідомили, що Проксима b може бути навіть придатною для життя землян.

Європейська південна обсерваторія виділила спеціальний телескоп для спостереження екзопланети. Нещодавно апарат зафіксував таємничий рух невідомих об’єктів. А через кілька днів після цього вчені отримали зашифроване повідомлення, відправлене з Проксима b. Ймовірно, екзопланету населяють прибульці. І вони хотіли зв’язатися з землянами. Що саме вони хотіли нам повідомити – поки залишається загадкою.