Давнього птаха з зубами і кігтями знайшли в бірманському бурштині

На півночі М’янми (раніше Бірма) виявили шматок бурштину з останками древнього птаха, що жив близько 100 мільйонів років тому. Він відноситься до раніше невідомого науці виду, повідомляє Global Times.

Вчені змогли розглянути фрагмент лапи, озброєної довгими кігтями, і відновили її будову за допомогою сканування.

Вони прийшли до висновку, що птах жив на деревах і вів хижий спосіб життя. Швидше за все, він належав до підкласу енанціорнісів – м’ясоїдних пернатих, оснащених засіяним зубами дзьобом. Вважається, що вони полювали на дрібних комах.

Знахідки в бурштині дуже важливі для палеонтології, оскільки в таких випадках зберігаються не тільки кістки, але і м’які тканини, пір’я, фрагменти луски.

Нове відкриття показує, що в епоху динозаврів жили численні види птахів, і розкриває подробиці древніх екосистем.

Цікаво, що бурштин виявили в долині Хуконг (північна частина М’янми), яку місцеве населення називає «місцем, де живуть демони». Там і раніше неодноразово знаходили доісторичні скам’янілості – очевидно, мільйони років тому там знаходився квітучий оазис.