Вчені виявили блукаючу комету біля Юпітера

За допомогою американського космічного телескопа Габбл астрономи виявили блукаючу комету недалеко від планети Юпітер. Відповідно до даних американської обсерваторії, довжина хвоста комети-бродяги досягає 640000 км.

«Молода комета P/2019 LD2 обертається поруч із захопленими Юпітером древніми астероїдами, які називаються троянами. Цей крижаний об’єкт – перша комета, яку астрономи помітили поруч з населенням троянів», – розповіли американські дослідники. За допомогою телескопа був зроблений перший знімок цього об’єкта, який складається з газу і пилу. Вчені пояснили, що наявність хвоста у комети говорить про те, що вона залишається активною, незважаючи на величезну відстань від Сонця. Також дослідники припустили, що об’єкт є лише тимчасовим мешканцем астероїдів Юпітера.

За допомогою комп’ютерного моделювання астрономи встановили, що через 2 роки масивний Юпітер може відштовхнути цей об’єкт і направити його всередину Сонячної системи. Нагадаємо, що раніше з допомогою телескопа Габбл був зроблений знімок комети Neowise, яка зовсім недавно на мінімальній відстані пролетіла від Землі. Знімок як був зроблений вже після того, як комета зблизилася з Сонцем.