Ресторан або банкетний зал завжди виводять будь-який захід на певний рівень і створюють статус. Але дорого – не означає смачно, красиво і якісно. Правильно спланувати торжество – заняття, яке забирає багато сил і часу, але щоб скоротити ваші дорогоцінні ресурси, ви повинні почати з основ. Для того, щоб організувати вдалий захід, важливо правильно обрати банкетний зал або ресторан. Замовити красивий зал ви можете на сайті http://lavilia.com/category/banquets, але для початку складемо план по вибору вдалого банкетного залу.
3 складові, які потрібно вивчити, вибираючи ресторан для весільної церемонії:
- Інтер’єр;
- Екстер’єр;
- Кухня.
Запам’ятайте: вас повинно влаштовувати все, інакше недолік в одному з цих елементів може зіпсувати весь банкет і все весілля.
Якщо заклад красивий і охайний зовні, а всередині схожий на звичайну їдальню, то як його не декоруй, скільки кольорів і предметів не використовуй – враження про ресторан не покращиться і місця для гостей в ньому не додасться.
Якщо все чистенько всередині, а зовні розташувався обшарпаний дворик і калюжі бруду замість красивої плитки та квітів, то фото і процес зустрічі гостей і молодят перетвориться на справжній кошмар.
І третій варіант. Елітний на перший погляд заклад з ввічливим персоналом, дорогі страви, але ось на смак вони ніякі, різноманіття немає, та й в свіжості теж можна засумніватися. Замовите такий ресторан або банкетний зал на весілля? Навряд чи.
З чого почати вибір ресторану або банкетного залу?
Перш за все, потрібно визначитися з бюджетом на банкет. Скільки ви можете витратити на людину, чи можете виділити суму з запасом?
Після цього виберіть місце для банкету недалеко від транспортних комунікацій, що підходить до стилю заходу і вам за рівнем.
Вирішіть, якій кухні віддаєте перевагу ви і ваші гості, чи може даний заклад готувати, наприклад, вегетаріанські страви?
З тих, що підійшли вам за місцем і ціною, виберіть 4-5, які будете вивчати докладніше.
Домовтеся про зустріч з адміністратором і/або шеф-кухарем і поставте наступні питання:
Яка місткість залу? Скільки людей без проблем поміститься з урахуванням простору для ді-джея, музикантів, місця для переодягання (на конкурси тамади), танцмайданчики, президії молодих і потрібних вам декоративних елементів. Врахуйте
форму і розмір столів, можливість їх поєднувати. На скільки людей розрахований кожен столик?
Яка система вентилювання і кондиціонування, чи вистачить потужності на кількість запрошених вами гостей з урахуванням температури на вулиці?
Скільки залів у ресторані, чи є суміжні, чи будуть проходити інші банкети в той же час.
Як щодо якості звукоізоляції? Вам навряд чи захочеться чути під час торжества сміх і «гірко» з чужого весілля, зустрічатися з нетверезими чужими гостями або ділити з ними танцпол, бачити на своєму фото або відео чужих, які випадково потрапили в кадр гостей;
До котрої години працює ресторан, чи можна продовжити час якщо потрібно, скільки це буде коштувати?
До котрої години працюють офіціанти, чи можна продовжити час, скільки це буде коштувати? Чи входить вартість їх роботи в загальну суму банкету або це оплачується окремо?
Чи можливо провести в ресторані виїзну церемонію і як це оплачується (окремо або включається в вартість банкету)?
Якщо такої можливості немає, де поблизу можна провести торжество, щоб потім переміститися в банкетний зал?
Чи можна запрошувати свого флориста, декоратора, музикантів, ведучого, чи є місце і необхідне обладнання для них (наприклад, холодне приміщення для квітів, весільного торта, обладнання для звуку і його якість).
Мінімальна вартість меню на одну людину? Варіанти готових меню? Чи можуть приготувати спеціальне меню (вегетаріанське, дитяче)?
Як вирішується питання з алкоголем (своїм), напоями, фруктами, десертами?
Як виглядають скатертини, посуд, серветки, чи підходять вони під ваш стиль весілля, і чи можна при необхідності використовувати свої;
Що можна і що не можна робити з декорацією приміщення, як можна прикрасити банкетний зал (вам можуть не дозволити клеїти скотч на Флорентійську штукатурку і дорогі шпалери, дірявити стіни і т.д.);
Чи є гримерки для музикантів, антуражу ведучого, переодягання гостей для конкурсів;
Чи можна влаштовувати на території ресторану вогняні шоу, пускати салюти, запускати небесні ліхтарики;
Чи є бонуси для молодих (готельно-ресторанні комплекси часто дарують в подарунок номер в готелі і т.д.)?
Чи потрібно вносити заставу, якщо так, то яку суму. Чи є можливість оформити договір (обов’язково, щоб умови не змінилися в останній момент)?
Пам’ятайте: замовляти ресторан потрібно за кілька місяців, а потім знову повторити бронь, уточнювати, чи не змінилися умови, чи не змінився господар/меню/приміщення/ умови договору і суми. Навіть якщо у вас дуже багато грошей і ви думаєте, що зможете все залагодити з банкетом на весілля або на інше святкування за тиждень або навіть за кілька днів до торжества, то знайте: це неможливо, і ніхто не буде знімати заради вас бронь, скільки б ви не пропонували за це.