Американські вчені виявили сліди найбільш руйнівного цунамі в історії

Фахівці Університету Луїзіани в США заявили про те, що їм вдалося виявити сліди цунамі, яке могло бути найбільш руйнівним в історії Землі. Вчені припустили, що це цунамі могло привести до загибелі динозаврів на Землі.

Протягом декількох років американські фахівці проводили аналіз сейсмічних зображень штату Луїзіана і з подивом виявили, що на глибині близько півтора тисяч метрів зустрічаються сліди мегабрижу, які залишила після себе хвиля гігантських розмірів. Його довжина становить 600 метрів, а висота – 16 метрів, що робить його найбільшим з тих, що відомі вченим. Завдяки сучасним технологіям і комп’ютерному моделюванню американські дослідники з’ясували, що багато мільйонів років тому на планеті сталась наймасштабніше цунамі.

За оцінками фахівців, висота хвилі могла досягати 1,5 км. При цьому незадовго до формування цунамі на Землі відбувся наймасштабніший землетрус. Вчені впевнені, що магнітуда цих підземних поштовхів перевищувала 11 балів за шкалою Ріхтера. Такий землетрус призвів до формування найвищої хвилі в історії. При цьому фахівці підкреслили, що підземні поштовхи і цунамі були найбільш руйнівними. В результаті цих катаклізмів загинули більшість мешканців океани і суші. Втім, вчені відзначили, що головною причиною вимирання більшості живих істот на Землі був гігантський астероїд.