На території ОАЕ виявлено унікальні руїни віком близько 9000 років

На острові Гага в Об’єднаних Арабських Еміратах археологи провели розкопки та виявили унікальні руїни. Вчені зазначили, що йдеться про численні руїни будівель, які були збудовані майже 9000 років тому.

Також дослідники розповіли, що їхня знахідка виявилася найдавнішою з усіх, коли-небудь зроблених на території Об’єднаних Арабських Еміратів. Раніше найстарішим вважався будинок на острові Марава, теж розташований біля узбережжя Абу-Дабі. Його вік на 500 років менший, ніж у нещодавно виявлених руїн. На думку фахівців, у виявлених кам’яних спорудах могли розташовуватися перші громади цієї найбагатшої держави. Археологам навіть вдалося встановити, як спочатку виглядали ці будинки. На їхню думку, йдеться про найпростіші круглі приміщення, які сягали у висоту всього 1 метра.

Також на місці розкопок археологи виявили сотні різних артефактів, найціннішим з них вони вважають оброблені кам’яні наконечники стріл. З цього вчені зробили висновок, що люди, що жили тут близько 9000 років тому, займалися полюванням. Також вдалося встановити, що поселення аборигени залишили приблизно 5000 років тому, проте причину масової міграції дослідники поки що не з’ясували.