Вчені виявили череп, що доводить існування стародавнього народу з легенд

Міжнародна група археологів виявила в печері в гористій частині Тайваню череп та стегнову кістку віком 6000 років, які могли належати члену стародавнього племені з легенд. Робота вчених була опублікована у журналі World Archaeology.

На Тайвані поширена легенда про плем’я невисоких темношкірих людей, які в давнину населяли гористу частину острова. Проте, доказів існування цього народу не було знайдено.

Вивчивши ДНК черепа, вчені з’ясували, що воно близьке до африканських зразків геному приблизно того самого періоду часу. Вивчення кісток, що залишилися в цих місцях, показало, що їхній володар був невисокого зросту. Стегнові кістки, знайдені поруч із черепом, належали тій самій людині, що й череп. Вчені вважають, що це була молода жінка, зріст якої складав приблизно 1,3 метри.

Дослідники припускають, що їхні знахідки підтверджують існування давніх людей на Тайвані, але не пояснюють, що могло статися з ними. Очевидно, вони зникли на той час, коли почали прибувати інші ранні австронезійські групи людей.