Вчені знайшли точку з найнижчою температурою на планеті

Вчений Тед Скамбос з Національного центру снігу і льоду в Колорадо зафіксував нову найнижчу температуру на Землі, яка становить -93 градуса за Цельсієм.

Дослідник помітив найнижчу температуру, зафіксовану на планеті, в Східній Антарктиці, виявив він її за допомогою супутника. Сам вчений при цьому перебував у США.

«Я ніколи не потрапляв в такі холодні умови, і сподіваюся, що ніколи не потраплю. Мені розповіли, що в таких умовах кожен вдих хворобливий, і вам потрібно бути надзвичайно обережним, щоб не відморозити горло або легені при вдиху. Це більше схоже на умови на Марсі в погожий літній день на полюсі», – розповів він.

Не дивлячись на рекордний результат, всесвітнє наукове співтовариство навряд чи внесе показник в базу, адже зараховується лише температура, яка була помічена безпосередньо в найхолоднішому місці особисто, за допомогою градусника.

В ході зборів Американського геофізичного об’єднання в Сан-Франциско, які розпочалися сьогодні, вчений оприлюднив свою доповідь. Він підкреслив, що температура в -93 градуса приблизно на 40 позначок нижча, ніж будь-коли зареєстровані результати в Сибіру або на Алясці.

«Схід залишається найбільш холодним зареєстрованим місцем в світі. Вони використовували віддалені вимірювання, а не стандартні метеорологічні станції, тому Всесвітня метеорологічна організація не може прийняти їх», – прокоментував відкриття професор університету Арізони Ренді Цервені.

Важливо вимірювати температуру безпосередньо на місці, щоб не було відхилень в результатах. Згідно з основними правилами вимірювання температур, вчені роблять це приблизно в двох метрах над землею, щоб не допустити впливу температури землі на аналогічні показники в повітрі.

На даний момент найнижчою температурою, зафіксованою на Землі, вважається -89,2 градуса. Вчені виявили її на російській станції «Восток» в 1983 році.