Кандидати на місцевих виборах витратили на рекламу у Facebook понад 200 тисяч доларів — ОПОРА

Кандидати на місцевих виборах-2020 сукупно витратили 227 тисяч доларів на рекламні повідомлення у Facebook.

Про це свідчать дані оприлюднені громадянською мережею ОПОРА під час пресконференції.

“Але платформа Facebook використовувалась для розповсюджування матеріалів, які мають ознаки дискримінації кандидатів, дискредитації виборчого процесу. Розповсюджувались відомості, які мають ознаки чорного піару, які стосувались або релігійної приналежності кандидатів”, – зазначили громадські активісти під час пресконференції за результатами спостереження за місцевими виборами.

Зокрема, через соцмережу було проплачено 8,5 тисяч рекламних постів та повідомлень. Найбільше на рекламу у Facebook витратили кандидати на місце міського голови Львова – Олег Синютка і Андрій Садовий, та кандидат у мери Рівного Віктор Шакирзян.

Джерело

загрузка...




НЕ ПРОПУСТИ



ІНШІ НОВИНИ