Вчені виявили стародавнє поселення інків завдяки лазерним технологіям

Дослідники виявили високогірне поселення в перуанських Андах, яке старше знаменитого Мачу-Пікчу, повідомляють Діалоги з посиланням на Newsweek.

Дослідник National Geographic Альберт Лін і місцеві археологи використовували дрони і революційну лазерну технологію LiDAR, щоб побачити, що представляло собою це поселення інків.

Воно знаходиться в археологічній зоні Wat’a на висоті 3,9 км, тобто на 1,5 кілометра вище Мачу-Пікчу.

“Тут уже майже немає дерев і рослинності, навколо – величні гори, і звідси відкривається прекрасний вид на навколишні долини”, – поділився Лін.

Про існування поселення було відомо і раніше. Цю місцевість досліджували традиційними археологічними методами. Тут були знайдені могили, місця для проведення церемоній, житла і висока стіна навколо.

Однак за допомогою нової технології вдалося побачити набагато більше деталей, скласти 3D знімки місцевості і виявити всі будови. У числі іншого вчені змогли переконатися, що поселення побудували саме інки і, можливо, племена, які жили до них, оскільки були виявлені характерні для них сліди кругових будівель.