Археологи виявили загадкові села Амазонки, схожі на циферблат

Вчені за допомогою спеціального пристрою для сканування шару поверхні виявили незвичайну мережу покинутих сіл в джунглях Амазонки. Вони мають круглу або прямокутну форму, їх побудували з 1300 по 1700 роки.

Якщо дивитися на них зверху, вони за формою нагадують циферблат або сонячні промені. За останні 20 років дослідники дізналися, що південна околиця тропічного лісу була домом для великої різноманітності культур, які формують грунт, які створювали ландшафт ще до прибуття європейців. За останнє десятиліття вчені виявили залишки так званих «сіл-курганів», які мають форму кіл або прямокутників і з’єднані мережею доріг, пише Live Science.

Села в цих тропічних лісах побудували акрійці, древній народ. Дослідники відзначають, що у цих людей були вельми специфічні соціальні моделі устрою суспільства. Свої будинки і поселення вони будували, орієнтуючись по зірках. Всього в ході дослідження було виявлено понад 35 сіл і десятки доріг. Але вчені вважають, що знайшли далеко не всі об’єкти. Наукова робота опублікована в журналі Journal of Computer Applications in Archeology.