Ми обрали вектор чесності: директор ТМ “Бєлая Бяроза” про довіру споживачів та особливості ведення бізнесу

Кожного дня всі ми так чи інакше постаємо перед вибором: товар якого виробника обрати в магазині. Хтось досить консервативний в цьому питанні і купує перевірені роками товари та довіряє лише певному виробнику. Інші навпаки – постійно експериментують та пробують щось нове.

Сучасний ринок здатний задовольнити потреби найвибагливіших покупців, проте, шалена конкуренція породжує недобросовісних виробників, які заради швидкої наживи здатні вводити клієнтів в оману, пропонуючи неякісний товар, додаючи у продукцію шкідливі домішки та інгредієнти.

Знайти чесного, екологічного та добросовісного виробника в такому засиллі брендів та товарів непросто, але можливо. Ми поспілкувалися з керівником компанії «Бєлая Бяроза» Євгеном Горбатюком про чесність ведення бізнесу, сучасні тренди та довіру споживачів.

Варто зазначити, що компанія, яку Євген Горбатюк очолює вже 9 років, позиціонує себе як виробник натурального морозива:

«Секрет нашого морозива доволі простий, можна сказати, що його зовсім немає. Передусім, ми чесні перед собою та покупцями. Виробляємо продукцію з натуральних складників – молока, масла, цукру та какао у відповідності з суворими вимогами ДСТУ. Це перевірений роками рецепт. Жодних барвників чи стабілізаторів».

Підприємець зазначає, що бренд знайомий багатьом людям на пострадянському просторі, а це означає, що компанія вже має певний кредит довіри, який не має права не виправдати:

«Щоб формувати довіру, добру репутацію та позитивний імідж, бізнес повинен бути прозорим та відкритим для споживачів. Якщо виготовляти неякісну продукцію з дешевих інгредієнтів, з додаванням шкідливих домішок – то цим постійних клієнтів-покупців не привабиш. Можна отримати короткострокові прибутки, але постійного покупця – ніколи!»

Сучасні моделі та світовий досвід успішного бізнесу показують, що чесний, прозорий виробник має неабиякі переваги для свого розвитку в перспективі. Євген Горбатюк розповідає, що у своїй роботі компанія обрала вектор чесності, прозорості та натуральності:

«Це, можливо, довший шлях, але, безперечно, надійніший. Це наша головна перевага. В умовах шаленої конкуренції ми робимо ставку не на кількість, а на якість. Саме тому наше морозиво можна купити не у кожному магазині».

За словами підприємця, часто виробники у гонитві за надприбутками завищують ціни, порушують технологію виробництва, маніпулюють думкою споживачів у рекламних роликах. Часто український бізнес орієнтований на короткотривалу перспективу:

«Хочу навести вам маленький приклад: упаковка морозива «Бєлая Бяроза» доволі лаконічна. Спокійні кольори, які не відволікають увагу, мінімум малюнків-закликів-лозунгів. Те саме стосується рекламних роликів, банерів і подібного. Наша головна реклама – наш товар, який говорить сам за себе, найкращі критики – споживачі».

Як вважає Євген Горбатюк, основа бізнесу – традиції, які створюються та культивуються роками та досвідом. Проте, без запровадження інновацій неможливо рухатися вперед:

«Розумний мікс традицій та новаторства – це саме те, що змушує компанії розвиватись. Час не стоїть на місці, людство йде вперед. В таких умовах бізнес не може бути сталим. Він повинен розвиватися, удосконалюватися, пристосовуватись до нових умов та потреб ринку. Ми доволі обережно ставимося до запровадження інновацій, але якщо вже запроваджуємо їх, то це на 100% корисні, потрібні та правильні зміни. Але і про дотримання класичних стандартів не забуваємо.

Підприємець розповідає, що ще один напрямок який потребує великої уваги всіх без виключення підприємців – це екологія. Успішний бізнес – це соціально відповідальний та екологічний бізнес:

«Ми розуміємо необхідність турботи про довкілля. В Європі – це давно стиль життя, у нас приставка еко- лише входить в моду. Бізнес має велику перевагу, він може задавати тренди та вести за собою. «Бєлая Бяроза» не лише пропагує та дотримується принципів екологічного виробництва, а й долучається до екологічних акцій, соціальних ініціатив та створює власні екоподії. Важливим етапом стало проведення загальнонаціональної екоакції з акваплогінгу. Людям було цікаво та весело, вони провели час з користю і очистили водойми та сміття. Нехай у глобальному масштабі – це, можливо, невелика подія, проте для нас – великий крок у розвитку екосвідомості
наших громадян. Ми отримали новий досвід, який виявився позитивним, тому готові рухатися у цьому напрямку далі».

На завершення розмови Євген Горбатюк говорить, що для того, щоб досягнути певного рівня потрібно вірити в успіх справи та любити її:

«Цінувати команду, дотримуватися балансу інновацій та традицій, прислухатися до думки споживачів та завжди бути чесним з собою та клієнтами!»

https://bbyaroza.by/





ІНШІ НОВИНИ