Обслуговування українською: мовний омбудсмен назвав найпоширеніші скарги

З 16 січня по 11 лютого Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь отримав 605 звернень.

Про це Тарас Кремінь розповів у Facebook.

За його словами, найбільше звернень та скарг надходить з Києва та Київської області — 276.

Найчастіше люди звертаються через:

  • відсутність української версії веб-сайтів інтернет-магазинів та сайтів, які надають інші послуги (281 звернення).
  • порушення своїх прав, перешкоди чи обмеження у користуванні державною мовою у сфері обслуговування (126 звернень)

Також надходить інформація, що деякі депутати місцевих рад Миколаєва, Одеси, Дніпра, Запоріжжя не використовують державну мову.

Джерело





ІНШІ НОВИНИ