Сонячна система рухається назустріч своїй загибелі – вчені

Скоро нашу планету спіткає катастрофа, в порівнянні з якою Нібіру здається абсолютно нікчемною.

Здавалося б пошарпаних сімейних бюджетів після Нового Року і новин про наближення нової ядерної гонки достатньо для того, щоб зіпсувати святковий настрій на початку 2019 року.

Але астрономи підлили масла у вогонь і оголосили, що сусідня галактика зіткнеться з Чумацьким шляхом, після чого наша Сонячна система потрапить в космічну воронку.

Зловісне відкриття було зроблене на основі комп’ютерної симуляції руху карликової галактики під назвою Велика Магелланова Хмара. Вона – одна з багатьох галактик-супутників, які обертаються навколо Чумацького шляху. Як виявилося, замість того, щоб рухатися по орбіті на безпечній відстані або відірватися від гравітаційного поля нашої галактики, Великій Магеллановій Хмарі судилося врізатися в неї. Зараз вона знаходиться на відстані приблизно 163 тисяч світлових років від нашої галактики.

Вона рухалася зі швидкістю 400 кілометрів на секунду вглиб Всесвіту. Але симуляція астрофізиків з Університету Дархама виявила, що Велика Магелланова Хмара сповільнилася і розвернулася в бік Чумацького шляху. Тому зіткнення галактик відбудеться приблизно через 2,5 мільярда років. Хоч ймовірність зіткнення зірок і планет мала, удар цілої галактики, маса якої в 250 мільярдів разів перевищує масу Сонця, стане нищівним. «Весь Чумацький шлях здригнеться. А ціла Сонячна система може вилетіти у відкритий космос», – сказав директор Інституту обчислювальної космології Карлос Френк.

«Якщо це дійсно станеться, я не бачу можливості для наших нащадків пережити таке», – додав він. У свою чергу вчений Маріуш Каутун підрахував, що ймовірність того, що Сонячна система після зіткнення покине Чумацький шлях дуже мала. За його підрахунками, шанси, що це відбудеться, не перевищують 1-3%.