У Xiaomi буде новий логотип і фірмовий стиль

Щоб підкреслити початок нового етапу розвитку, Xiaomi змінила логотип і урізноманітнила палітру корпоративних кольорів.

Вчора Xiaomi провела другу частину своєї презентації, яка в більшій мірі була присвячена не стільки новим продуктам, скільки розповіді про те, що компанія переосмислила свій бізнес і починає новий етап у своєму розвитку. Глава компанії розповів, що у них є сили, бажання і досвід спробувати себе в нових напрямках. І ось таким новим шляхом для них стане створення електромобіля.

Після цих слів на екрані з’явився будинок на колесах, до створення якого прискорив фанат компанії, який захотів отримати такий будинок на колесах. А, як відомо, бажання фанатів закон для Xiaomi, і через три місяці авто було створено. Ставити на потік виробництво таких автомобілів компанія не має наміру, але якщо фанати будуть сильно наполягати, то Xiaomi цілком може прислухатися до їхніх бажань.

Жарт це чи Лей Цзюнь говорив серйозно, але китайський ТехноГігант всерйоз націлений створити свій електромобіль і готовий вкласти $ 10 млрд в здійснення наміченого. Плани амбітні, і, щоб підкреслити початок нового етапу, а також значимість прийдешніх змін, було вирішено оновити логотип і фірмовий стиль. А приурочили цю подію до 11-річчя Xiaomi, яке святкуватиметься всього через тиждень.

Запуск нового логотипу Xiaomi викликав бурхливі обговорення серед користувачів мережі, і на офіційному сайті був написаний один рядок коду.

Потім компанія показала новий логотип, чим ввела в ступор публіку. Старий квадратний логотип просто замінили на новий із закругленими краями і самі букви Mi стали ледь помітно більшими. Нітрохи не зніяковівши глава компанії заявив, що він розуміє подив аудиторії, адже нічого кардинально не змінилося. І він був серед тих, хто спочатку не зрозумів задумки, але варто було йому поговорити з японським дизайнером Кенья Хара, як все стало на свої місця.

На створення нового логотипу Xiaomi знадобилося три роки, і він на диво схожий на оригінальний дизайн логотипу.

Так до речі, на створення логотипу пішло чотири роки, але що робили дизайнери увесь цей час, залишається загадкою. Як і хотілося б знати, платили їм всі чотири роки або ж пони отримали гонорар за готовий логотип. Але для тих, хто не зрозумів всієї глибини задумки, дизайнер Кенья Хара взявся серйозно пояснювати.

Він заявив, що він не просто банально взявся за округлення кутів, а намагався зрозуміти і перейнятися внутрішнім духом компанії. Схоже, щоб докопатися до суті, йому знадобилося кілька років. Розуміння філософії Xiaomi і привели його до того, що кути стали закругленими. Все це повинно уособлювати перехід в епоху «інтелектуального взаємозв’язку», щоб це не значило. Дизайнер з розумним і серйозним виглядом намагався показати весь важкий і болісний шлях пошуку потрібного радіуса заокруглень в пошуках оптимального.

На створення нового логотипу Xiaomi знадобилося три роки, і він на диво схожий на оригінальний дизайн логотипу.

І він його знайшов. Але якщо і після цього ви не зрозуміли всієї геніальності задумки і серйозно думаєте, що дизайнер клеїв дурня і намагається нам пояснити якусь дичину, то скажемо, що одними закругленнями справа не завершилася. Логотип отримав новий шрифт, а корпоративними кольорами компанії тепер буде не тільки помаранчевий, але й чорний та сріблястий. Зміні колірної гами також спробували дати філософське пояснення. Мовляв це уособлює постійну зміну в житті, прагнення до пошуку і вишукувань, але при цьому зберігаючи баланс і індивідуальність. Цікаво, під яким гіпнозом перебувала рада директорів компанії, коли давала добро на новий логотип і кольори?

Як би ми не іронізували і не були профанами в східній філософії, щоб зрозуміти глибинний сенс події, відтепер у Xiaomi новий логотип. Його почнуть просувати всюди.





ІНШІ НОВИНИ