Аналітики Counterpoint Research назвали найпопулярніші бренди розумних годин

Нове дослідження аналітиків Counterpoint Research показує, що світові поставки розумних годинників в першому кварталі 2021 року зросли на 35% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, а на частку Apple Watch припадає третина цього ринку.

Apple зберегла лідируючі позиції, збільшивши частку ринку на 3%. Поставки Samsung також виросли на 27% рік до року завдяки популярності Galaxy Watch 3 і Galaxy Watch Active.

Аналітики Counterpoint Research очікують деяких змін в довгостроковій перспективі після того, як Samsung і Google оголосили про партнерство в розробці нової операційної системи Wear OS.

Очікується, що майбутні розумні годинники Apple Watch Series 7 з оновленим дизайном і революційною функцією неінвазивного вимірювання рівня цукру в крові допоможуть компанії залишитися лідером ринку розумних годинників в наступному році.





ІНШІ НОВИНИ