Вчені виявили під Місяцем величезну таємничу «масу»

Вчені виявили під Місяцем величезну таємничу «масу матеріалу».

Величезний шматок металу розташований під найбільшим кратером Сонячної системи, що відомий як басейн Південний полюс-Ейткен, – інформує видання Independent.

Дослідники вважають, що він може бути частиною матеріалу, який сформував планету. Проте, це лише одна з теорій.

«Уявіть собі купу металу у п’ять разів більшу за Гавайї, що сховалася під землю. Приблизно стільки ж ми виявили на Місяці», – сказав Пітер Б. Джеймс, доцент кафедри планетарної геофізики у Коледжі мистецтв та наук Бейлора, США, та автор нового дослідження.

Кратер, на вершині якого знаходиться маса, має завширшки у 2000 км. У глибину він сягає декілька кілометрів.

Хоча він неймовірно величезний, його не можна побачити з Землі, тому що він на так званому темному боці Місяця, яка постійно ховається від нас.

Натомість, його дослідив космічний апарат НАСА.

Вчені змоделювали можливе зіткнення планети з астероїдом на комп’ютері та виявили, що деякі види металу можуть осідати у шарі між корою та ядром, де цей шматок і досі є.

Проте, маса могла утворитися сама по собі, внаслідок накопичення щільного газу, що відбулося тоді, коли Місяць сформувався у велику тверду масу, яку ми знаємо сьогодні.