Шведські археологи знайшли жахливу знахідку

Близько 1500 років тому на село Сандбі Борг на шведському острові Еланд напали загарбники – вони вбивали жителів, залишаючи за собою купу мертвих тіл. Сліди різанини виявили шведські археологи.

Як передає gazeta.ru, поселення було оточене кам’яною стіною, всередині якої знаходилося близько 50 будинків. Всього в них проживало 200-250 чоловік. Під час розкопок на території трьох будинків дослідники знайшли 26 скелетів зі слідами травм, в тому числі останки п’ятирічної дитини і двомісячного немовляти. Два скелета були частково обвуглені, очевидно, вони постраждали під час пожежі. Один з кістяків належав підлітку років п’ятнадцяти, його коліна розташовувалися в районі живота іншого скелета.

Також дослідники виявили останки людей і на вулицях, крім того вони знайшли скелети собак і худоби, можливо, теж загиблих під час нападу або померлих від голоду. Історично жителі Сандбі Борг кремували мерців, так що знахідки вчених явно вказують на те, що в селі відбулася кривава різанина.

Цікаво, що на території села збереглося безліч золотих і срібних прикрас, але абсолютно відсутня зброя. Очевидно, загарбники забрали її в якості трофея або данини богам. Письмових або усних згадок про події в цьому селі вчені не виявили, але жителі сусідніх сіл порадили їм триматися подалі від цього місця. Очевидно, що сталося все ж залишило певний слід в історії острова і породило певні табу серед його населення, вважають дослідники.