Іспанські вчені заявили, що характер людини можна визначити по одному слову

Іспанські вчені заявляють, що одного слова достатньо для того, щоб визначити особливості характеру. Результати двох експериментів опубліковані в журналі Scientific Reports.

За основу дослідження взяли метод головних компонент, який передбачає визначення двох ознак людського характеру – доброзичливості і впливовості.

У першому дослідженні взяли участь 279 осіб, кожен з яких прослухав вітання від 64 іспаномовних людей. Потім учасників попросили оцінити кожен з голосів: кому він належить, чи схильна людина до агресії, приваблива вана, чи ні, доброзичлива, впевнена в собі, впливова і т. д. Добровольцям потрібно було поставити від 1 до 8 балів по кожному параметру.

У другому дослідженні брали участь 305 іспанців – на цей раз вони слухали 64 записи англомовних шотландців.

Всіх людей на записах в кожному з експериментів вчені попередньо розділили за рисами характеру, а потім підрахували, чи впоралися з визначенням добровольці.

Дослідники прийшли до висновку, що люди здатні визначити основні особливості характеру людини тільки по одному слову, причому ця здатність зберігається навіть у носіїв різних мов.