В Індійському океані знайшли найдивнішу істоту на Землі: відео

Вчені під час експедиції в Індійському океані наткнулися на найдивнішу і моторошну істоту, яка раніше не зустрічалося біологам. Зовні тварина нагадує “повітряну кульку на мотузочці”, але вона далеко не така мила, як може здатися на перший погляд.

Глибоководний організм виявили учасники експедиції Five Deeps, мета якої – побувати в найглибших місцях всіх світових океанів. Істота виявлена в найглибшій частині Індійського океану – Зондскому жолобі, глибина якого досягає 8 кілометрів.

“Ми переглядали наші відео і побачили, як ця штука виплила з темряви. Вона дрейфувала прямо на камеру, а потім знову попливла”, – описує свою зустріч з дивним створенням Алан Джеймісон, керівник експедиції Five Deeps.

Вчений перелопатив купу досліджень і літератури, щоб зрозуміти, кого він все-таки побачив. У якийсь момент вчений припустив, що побачив оболочника, або асцидію – морських безхребетних. Асцидії на стадії личинки вільно плавають в товщі води, а дорослі особини прикріплюються на каменях.

Однак Джеймісон стверджує, що ряд відмінностей не дозволяє однозначно визначити дивну істоту як асцидію. За словами вченого, висока ймовірність того, що вдалося відкрити новий вид. Джеймісон передбачає, що за допомогою свого довгого хвоста ця істота прикріплюється до дна під час сейсмічної активності в глибинах океану.