Вчені виявили «ключ» від дверей давньоєгипетської піраміди

Вчені, що спеціалізуються на дослідженні Стародавнього Єгипту в ході останніх досліджень змогли виявити вхід у Велику піраміду в Гізі, що є одним із збережених чудес світу.

Раніше цей вхід дослідникам був невідомий. Фактично він являє собою якусь досить велику порожнину і знаходиться на північній стороні піраміди в 56 футах від рівня землі. В декількох метрах під ним розташовується так званий «нижній вхід в піраміду, який був заблокований каменем. А виявлена вище порожнина цілком могла бути «верхнім входом».

В даний час учені планують отримати дозвіл на проведення робіт, необхідних для подальшого вивчення зробленого відкриття.

За їх словами, їм потрібно просвердлити в кам’яній кладці під шевронами, де і розташований виявлений вхід, невеликий отвір. А потім, за допомогою сучасної камери, що володіє мініатюрними розмірами, вивчити знайдену порожнину.

Як вважає керівник наукових робіт Метью Сібсон, виявлення нового входу може зробити істотний вплив на отримання відповіді про справжнє призначення подібних споруд, яке залишається відкритим донині.

Можливо, вченим навіть доведеться переписати історію їх творінь. А може й інші тисячолітні таємниці перестануть бути такими.