Вчені виявили на дні моря нову Атлантиду

У Північному морі, біля східних берегів Британії група вчених виявила сліди країни, яка височіла над рівнем моря.

Дослідженнями дна моря займалися вчені Університету Бредфорда (Великобританія). Вони провели на судні RV Belgic в експедиції 11 днів. В ході досліджень були взяті проби відкладень з дна моря. У них розпізнали скам’янілості доісторичного лісу, віком близько 10 тисяч років.

Додатковий геологічний аналіз показав, що під дном моря знаходиться шар торфу, що свідчить про наявність боліт в цих місцях. На думку вчених, такого роду місцевість могла ідеально підходити для проживання людей, тим більше, що зовсім неподалік від місця досліджень – в районі Браун-Бенк між Англією і Нідерландами були виявлені сліди невеликих доісторичних поселень. Там же знаходили човни, стародавні кістки людей, знаряддя з кременю, наконечники копій і навіть різьблені кістки.

Вчені відзначили, що аналіз зібраних проб займе кілька місяців і після можна буде судити про масштаби поселень людей в цій затонулої місцевості.