У сузір’ї Лебедя знайшли планету-близнюка Землі

Міжнародна група вчених, аналізуючи дані телескопа Kepler, виявила потенційно населену планету, дуже схожу на Землю. Вона знаходиться в 300 світлових роках від нас, в сузір’ї Лебедя, повідомляє The Astrophysical Journal.

Планеті присвоїли назву Kepler-1649c. Вона всього в 1,06 разів більша за Землю і отримує приблизно стільки ж світла від своєї зірки-господаря. Це означає, що температура на ній може бути аналогічна земній.

Правда, Kepler-1649c обертається навколо червоного карлика – цей тип зірок може виробляти короткі, але сильні спалахи, здатні знищити все живе навколо себе. Вона робить повний оборот за 19,5 діб.

Вчені відзначили, що багато чого не знають про цю планету. Наприклад, чи є у неї атмосфера, якого вона складу і як впливає на клімат. Але цей об’єкт дуже важливий для досліджень потенційно населених світів.

Деякі інші планети можуть бути більше схожі на Землю за розмірами (TRAPPIST-1f) або за кліматичними умовами (TOI 700d). Але тільки Kepler-1649c близька нашій планеті за обома цими параметрами і до того ж знаходиться в зоні життя своєї системи.

«Цей інтригуючий далекий світ дає нам ще більшу надію на те, що друга Земля обертається серед зірок, чекаючи, коли її знайдуть», – зазначили автори наукової роботи.