Вчені: першу міжзоряну комету сформував екстремальний холод

Відкриття першої міжзоряної комети в Сонячній системі в серпні 2019 року стало науковою сенсацією. Астрономи отримали унікальний шанс дізнатися, як формуються такі небесні тіла у інших світил.

Перші дослідження показали, що комета, названа 2I / Борисов (на честь російського астронома-любителя Геннадія Борисова), майже не відрізняється від своїх «побратимів» з Сонячної системи. Але новий аналіз спростував це припущення.

Наближаючись до Сонця, комета почала випускати хмари газу. Проаналізувавши їх склад, вчені виявили аномально високий вміст окису вуглецю: в 9-26 разів більший, ніж спостерігалося в інших кометах, повідомляє Nature Astronomy.

Наявність цієї речовини може вказувати на температуру, при якій сформувалася 2I / Борисов. За словами вчених, вона виникла з матеріалу, насиченого замороженим СО. Такий матеріал здатний існувати лише в умовах екстремального холоду – нижче -250 градусів Цельсія.

Вчені поки не сформулювали точного пояснення такому феномену. Можливо, комета народилася на значній віддалі від своєї зірки або є осколком планети, багатої СО. Але очевидно, що вона має зовсім іншу історію, ніж планети Сонячної системи.