Астрономи відкрили незвичайну мертву зірку

Вчені відкрили нейтронну загиблу зірку Swift J1818.0-1607. Вона може бути «відсутньою ланкою» між магнітарами і пульсарами, пише ScienceAlert.

Зірку виявив телескоп Burst Alert в обсерваторії Swift. Спочатку астрономи вважали, що Swift J1818.0-1607 – це магнітар, тобто зірка з величезним магнітним полем. Однак в ході досліджень стало ясно, що вона випускає імпульсне радіовипромінювання, що характеризує її та як радіопульсар.

Знайдену зірку вже визнали найшвидшим обертовим Пульсаром, а також, можливо, і наймолодшим. Swift J1818.0-1607 володіє унікальною здатністю, якої немає у інших чотирьох радіомагнітарів. Під час переходу від низьких частот до високих вчені зафіксували стрімке зменшення яскравості радіовипромінювання. Хоча інші радіомагнітари демонструють майже однакову швидкість по всьому радіочастотному спектру.

Відкриття Swift J1818.0-1607 допоможе довести здатність пульсарів еволюціонувати в магнітари. Більш того, стане можливим підтвердити, що у зірок, що руйнуються, є магнітне поле. Однак для цього потрібно продовжити вивчення незвичайної зірки.

Зірку – «полонянку» помітили біля надмасивної чорної діри британські вчені. В майбутньому вона продовжить обертатися навколо чорної діри, віддаючи їй свій матеріал протягом мільярдів років. Ймовірно, вона буде рости в розмірах і навіть може стати газовим гігантом.