У глибоких водах у Галапагоських островів відкрили нову екосистему

Міжнародна група морських вчених виявила 30 нових видів безхребетних в глибоководних областях навколо Галапагоських островів. Це спільноти коралів і губок, а також чотири види ракоподібних, відомих як приземкуваті омари, повідомляє Science Alert.

«Ми виявили перший гігантський одиночний м’який корал, що росте в тропічній східній частині Тихого океану, новий рід скляної губки, який може рости колоніями більше одного метра в ширину, і барвисті морські віяла (корали), які містять міріади пов’язаних видів», – відзначили учасники експедиції.

Вчені досліджували екосистеми на глибинах до 3400 метрів під поверхнею за допомогою сучасних дистанційно керованих транспортних засобів. Експедиція вперше досліджувала три крутих підводних гори, розташованих поблизу островів Дарвіна і Вольфа на півночі архіпелагу. У цьому районі мешкає найбільша в світі популяція акул.

«Ці незаймані підводні гори знаходяться в межах Галапагоського морського заповідника і захищені від руйнівних дій людини, таких як рибальство або глибоководний видобуток корисних копалин. Тепер ми несемо відповідальність за те, щоб вони залишалися недоторканими для майбутніх поколінь», – зазначили вчені.

Галапагоський архіпелаг, розташований в 1000 кілометрах на захід від Еквадору, являє собою тендітну екосистему, в якій мешкає найбільша кількість різних видів тварин на планеті. Він становить підвищений інтерес для науки і досі недостатньо добре вивчений.