Японські вчені запропонували новий погляд на виникнення Сонячної системи

Фахівці з Токійського університету в Японії запропонували нову версію, як формувалася історія Сонячної системи. На їхню думку, метеорити бомбардували внутрішні планети раніше, ніж прийнято вважати в науці, пише журнал Earth and Planetary Science Letters.

Вчені досліджували метеорити з одного з найбільших астероїдів в Сонячній системі – Вести, а також вивчили ізотопний склад порід. В ході роботи з’ясувалося, що Веста зазнала інтенсивного бомбардування космічними тілами 4,4-4,15 мільярди років тому.

Дослідники зафіксували цю подію раніше, ніж у встановлений передбачуваний час пізнього важкого бомбардування – 4,1-3,8 мільярда років тому. Його позначили по місячним породам, які вдалося отримати протягом місій програми «Аполлон» в 1970-х роках.

Прийнято вважати, що під час пізнього бомбардування виникла велика частина кратерів на Місяці, Марсі, Меркурії, Венері, а також на Землі. Вони могли з’явитися через те, що орбіти газових гігантів змістилися – багато об’єктів з пояса астероїдів опинилися у внутрішніх областях Сонячної системи.