Дослідники з Канади виявили незвичайний льодовик на Червоній планеті

Канадські фахівці з Університету Західного Онтаріо виявили на одній з рівнин Марса дуже дивний льодовик. Цей крижаний щит чимось схожий на крижані потоки в щитах Антарктиди. Відзначається, що мова йде про рівнину Arcadia Planitia, якою вже зацікавилися фахівці з американського космічного об’єкта агентства НАСА.

Справа в тому, що рівнина займає величезну плоску територію і підходить для висадки людей на Червоній планеті. Також цю рівнину розглядають в якості космодрому співробітники компанії Space Х, що займаються розробками польотів на Марс. На цій рівнині канадські вчені виявили незвичайний льодовик, і фахівці не виключають, що в майбутньому він може стати джерелом води для людей, які будуть займатися колонізацією Марса.

«Дивина об’єкта полягає в звивистих потоках, які з незрозумілих причин з’явилися на рівній поверхні. Arcadia Planitia розташувалася в північній низовині Червоної планети. За 3 млрд років лава згладила територію, тому вона менше поцяткована кратерами, якщо порівнювати її з іншими марсіанськими регіонами», – пояснили канадські вчені. За їх словами, також на цій рівнині дуже багато водню.