Вчені виявили в Африці загадкових представників людського виду

Нові можливості науки дозволяють вченим зробити дуже несподівані відкриття. За допомогою ДНК, вчені можуть заглянути на сотні років назад.

З розвитком людства, воно неодноразово обмінювалося геномами, що і призвело до появи сучасних рас. Тепер же сучасні вчені, використовуючи найостанніші розробки, можуть проводити унікальні дослідження, які допомагають відновити ланцюг нашого розвитку.

Так, після проведення експерименту встановлено, що в геномі здебільшого сучасних людей зберігається 2-4% генома неандертальців. Далі фахівці змогли встановити зв’язок кроманьйонців з денисівцями, які розвинулися від загального предка ще 500000 років тому. Всі вони жили на територіях від Сибіру до Південно-Східної Азії, і один з їхніх генів допомагає сучасним тибетцям адаптуватися до життя на великій висоті.

Вчені повідомили, що денисівці залишаються загадкою, тому що від представників цих племен збереглися лише дрібні фрагменти кісток і зубів. Дослідники протягом декількох років вивчали геноми сучасних африканців, чиї предки поколіннями жили на континенті. У дослідження потрапили, зокрема, представники народів Хадза і Сандаве з Танзанії, які до цих пір живуть ізольованими групами і дотримуються особливого укладу. У них були виявлені ділянки ДНК, які, мабуть, належать іншому виду гомінідів. Таку «примарну» ДНК знайшли вчені в геномі африканців.

Повідомляється, що вченим не вдалося ідентифікувати древніх володарів «чужого» ДНК. Вони прийшли до висновку, що не так давно в Африці жили представники раніше невідомого науці людського роду. Дослідники нагадали, що ще в 1970-х роках в Нігерії був знайдений викопний череп, який свого часу сильно спантеличив палеонтологів.